close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Facebook 板
 
[閒聊] 大家對"好友"的看法
Feb 9th 2014, 15:47, by newversion

作者newversion (海納百川天下歸心)

看板Facebook

標題[閒聊] 大家對"好友"的看法

時間Sun Feb 9 15:47:32 2014

小弟是個落伍的人,facebook齡不到一年,好友數量尚未破百。 我加人好友,通常會傳訊息自我介紹:我是某某某.... 可以加你好友嗎? 我覺得加了好友,至少要講過幾句話吧,不然好友名單一堆陌生人,有什麼意義。 但是我遇到別人加我好友,通常都沒什麼介紹,我會問他:請問你是? 有的有回,有的完全沒回,更有人回答:"網友啊" @@ 各位都怎麼處理好友這件事的,照單全收嗎? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 140.112.251.86

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    burschuaiw 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()