close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Are you an avid runner? Or even just starting out?

Brooks designs high-performance men's and women's running shoes, apparel and accessories.
From our sponsors
[心情] 順其自然
Feb 10th 2014, 02:00, by child5520

作者child5520 (關於)

看板Boy-Girl

標題[心情] 順其自然

時間Mon Feb 10 01:59:57 2014

不敢保證將來會不會變 至少我知道現在的我們非常穩定 沒有吵架也沒有不愉快 你總是說 明明我們都同年紀 為什麼感覺像在跟小朋友交往 你給我的寵愛除了甜言蜜語也包含了實際行動 你知道我很容易滿足 一點點小事情就會感動的抱著你又叫又跳 今天有個朋友問我為什麼兩年多了我們感情還這麼好 我說因為我們懂得互相尊重 懂得怎樣給彼此空間 朋友問 我若哪天分手怎麼辦 我只回了不知道欸 其實我挺害怕的 卻從不表現出來 因為我知道越是害怕 就越容易成真 在不知道未來的情況下 只好讓一切順其自然的繼續 是吧? -- 我的願望就是要再多三個願望~~~ -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 123.110.64.3

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    burschuaiw 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()